Blogger Templates

-here am i-

-Past is my History,Today is my Presence, Future is my Dream-


Sometimes people are beautiful,Not in looks,Not in what they say.
JUST IN WHAT THEY ARE.
-Markus Zusak, I Am the Messenger-


Kasih sygmu..

Walaupon cume 3 tahun yg aku dpt rasai hidup bersama dy,sudah cukup untuk aku hargai dan merasa kasih sygnya yg sebenar dan tulus. Walaupon saban hari dy mnyakat dan mngacau aku,itu sudah cukup buat diriku untuk rasa disygi dan dikasihi..walaupun dy telah pergi jauh,wajahnya serta gelagatnya masih terpahat diingatan ku.setiap detik dan saat aku sntiasa mngingtinya dan merinduinya..walaupun dy telah pergi,aku berbangga kerna telah melksanakan dn memenuhi impian dy untuk melihat salah seorg anknya masuk ke universiti.kini aku sedang berjuang untuk memenuhi impiannya untuk melihat anknya memegang segulung ijazah..
Terima kasih ayh krna dlm tmpoh 3 tahun engkau memberikan aku pluang untuk merasai kasih syg seorg ayh..kini hanya doa aku mampu kutitipkn buatmu..iloveayh..

No comments:

Post a Comment