Blogger Templates

-here am i-

-Past is my History,Today is my Presence, Future is my Dream-


Sometimes people are beautiful,Not in looks,Not in what they say.
JUST IN WHAT THEY ARE.
-Markus Zusak, I Am the Messenger-


drama sebabak on my besday

21 FEB 2011...
the most important date n moment in my life...
my bestie makes a drama sebabak arahan nabila sapar n nawwar syakirah...
uhuhuuhuhuhuhuh..
menitis air mata ni..
mmg jahat la kowng kan...
TP an hadiah kowng tu mmg terhebat n teristimewa dr yg laen la...
i suke3 sgt mak..
nx year jgn lupe bg hadiah ag ea..
yg ag besar...ihhihihiihhi
btw credit to BIELLA SAPAR n NAWWAR SYAKIRAH...
i love u damn3 n f***** bad la...
i akan ingt moment ni pai bile2....
dan pd BIELLA SAPAR tggu la hari kamo pd bulan 3 ea...
ni kan drama sebabak ag dah..
drama berbabak-babak









suke camni aw...

hahahahahahhahaa....
suke wat cmni..
wat keje giler tnpa planning ape2..
supposed to be x leh balik tp aku cabut balik
eh ni balik pon cz ada hal aw...
tu la yg terjadi aku n kaboomers..
suke p jalan tnpa plnning ape2...
yg penting we olz release tnsion
tnsion dr kesibukan di kampus,buku and assgnmnt..
pe2 pon mmg enjoy bile wat kje camni..

we spent time again..!






thanks to uolzz for the chocolate n rose...
i really appreciate  it..
1st ni dalam hidup i dpat walaupon secara realitynya tidak..
hehehehehee.....
love all of kaboomers damn much...
xoxoxoxxo..

itukah yg dinama....

xsangka kan hidup as a human ni macam2 dugaan yg harus ditempuhi..
xkirela dugaan tu seberat sebiji zarrah atau seberat batu..
semuanya kne lalui dengan tenang dan sabar walaupun kadang kala merungut..
tp tu la takdir dan suratan yg telah ditentukan oleh-NYA untuk setiap manusia..
secantik mana pon manusia atau setinggi mana pon ilmunnya..
manusia kne beringt sesungguhnya nikmat yg diberikan itu adalah ats izin-NYA
tanpa-NYA sape la kite di atas bumi yg penug pancaroba ni..
so beringat la wahai manusia sekalian..
jgn sesekali riak ,riba n takbur bile mndapat sesuatu kejayaan atau kenikmatan itul...

*sekadar coretan dr hati manusia yg selalu alpa..