Blogger Templates

-here am i-

-Past is my History,Today is my Presence, Future is my Dream-


Sometimes people are beautiful,Not in looks,Not in what they say.
JUST IN WHAT THEY ARE.
-Markus Zusak, I Am the Messenger-


u r my bestie..love u la..

assalamualaikum..

first of all lau kowg baca aku punye tajuk post aku kali ni mesti ingt  ni pasal kekasih hati aku kan..??
btw tidak sama sekali..
it'a about my best friend that i ever had,..
auchhh...
yeah! i do i love her sgt2..bukan less ok..
aku ngn dy agak brbeza dr segi pemakaian..
she wearing bootcut jeans n im, wearing skiny jeans,
she more ladies n me, lebih nmpak gaya kasarnya..(mmg kasar pon)
tp...
perangai kami lebih kurang sama je..
kami jalan pantas, ckp pon laju, suke buat hal sndiri (bukan x cmpur org k tp ada sbbnya kami mcm tu..)
paling best yg pernah kami dgr..
depa kata kami KEMBAR...:)
muka lebih kurang sama je..
hihihiiih...
kata org muka lebih kurang sama jodohnya kekal lama..hopefully la jodoh kami sebagai kawan baek kekal selama2nya..

hubungn kami sbgai bff xde la asyik indah je...
ada gaduh jugak tp in certain things la..
biasala tu lau bertekak...
hihihi
sejarah mcm mana kami boleh jd kawan baek tu biar la antra kami saja yg taw...
yg penting sekarang ni kami nk habis kan belajar sama2 dan kejar cita2 serta impian masing2 bersama2...
doakan kami kekal sbgai shbt selamanya,...
ni la kawan baek aku 

NUR NABILA BINTI SAPARUDIN.





No comments:

Post a Comment