Blogger Templates

-here am i-

-Past is my History,Today is my Presence, Future is my Dream-


Sometimes people are beautiful,Not in looks,Not in what they say.
JUST IN WHAT THEY ARE.
-Markus Zusak, I Am the Messenger-


x seindah yg disangka...

senyuman manis x mnggambarkan apa perasaan kite..
kadang kala senyuman itu hanya untuk menutupi kesedihan yg ada dalam hati dan perasaan ini..
aku tersenyum bukan bermakna aku gembira atau suka..
aku senyum itu membawa 1001 makna..
hanya org yg betul2 kenal aku akan tahu ape yang tersirat dan tersurat disebalik senyuman aku tu..
sama ada aku senyuman dgn ikhlas atau pon untuk mnyampaikan sesuatu...
kalau korg kenal aku sekejap je mesti mnyatakan aku ni seorg periang, x pernah pk masalah,hidup penuh dgn ke'enjoy'an..
uhuuhuuhhuuhuhh..
bg aku selagi aku tgh belajar ni la aku nk menikmati kehidupan sbgai student tp aku x lupe jugak harapan dan tanggungjawab yg diberikan pd aku..
kat tempat belajar inilah aku belajar sesuatu yang baru,cabaran hidup untuk berjaya dan yg penting aku belajar erti sahabat,....
HIDUP INI HANYA SEKALI SO NIKMATILAH KEHIDUPAN YANG SEDIA ADA INI..
JGN PERSIAKAN DENGAN PERBUATAN YANG SIA2....
ini semua kenangan suke duka aku kat kampus bersama yg tersayang...




No comments:

Post a Comment