Blogger Templates

-here am i-

-Past is my History,Today is my Presence, Future is my Dream-


Sometimes people are beautiful,Not in looks,Not in what they say.
JUST IN WHAT THEY ARE.
-Markus Zusak, I Am the Messenger-


Alhamdulillah

assalamualaikum..



Alhamdulillah ku bersyukur kehadrat Illahi kerna dgn izinnya aku masih bernafas semula dan diberi kesempatan waktu untuk memperbaiki sgla kesalahan serta kesilapan yg lalu..

bermulanya cerita:

-alhamdulillah aku dah pon tamatkan pengajian aku diperingkat diploma dan masih menunggu panggilan untuk sambung ke ijazah plk..sekarang ini yg utma adalah meneruskan pengajian aku diperingkat dgree disamping memnuhi amanah arwah ayah ku..semoga semuanya berjalan dgn lancar,

-sekrang ni aku kerja.kerja untuk mencari pengalaman,duit dan belajar erti tnggungjwab dgn lebih mndlm.bile dah cri duit dgn titik peluh sendiri barula aku taw ertinya susah nk cri duit itu..so aku hargai sgt moment2 ni...kat tmpat kerja ni la aku  bljar mcm2.especially work colleague's behavior. .reminder for my self ->don trust anybody even though 50%..y im said like tht bcz everything was happened to me.

-kehidupan aku mnjd lebih tenang apabila aku mngamalkan sikap  muhasabh trhdp diri sendiri serta mendekatkan diri kpdNya.Alhamdulillah syukur..bersujud syukur la setiap hari..

-cinta?em no more love(cinta) aftr clash with him but am try to love(syg) somebody n i did love him(new one) .semoga ada jodoh antra kami..tidak mahu trlalu brharap.yg pasti bile pnhrpan itu setinggi gunung ,sakit kecewanya pon setinggi gunung jugak.so just cool n chill..

-friendship..love ketat2 with them,especially my partner Biella n Kyra..<3

that is all my summary of life for a few months 
sincerely:
scha

No comments:

Post a Comment