Blogger Templates

-here am i-

-Past is my History,Today is my Presence, Future is my Dream-


Sometimes people are beautiful,Not in looks,Not in what they say.
JUST IN WHAT THEY ARE.
-Markus Zusak, I Am the Messenger-


Mudahnya, kalaula.......


 
mudahnya kalau memory aku cm memory gadgets..
boleh delete bile2 masa yg aku nk bile2 masa aku x suke..
isy...muadahnya kalau la hidup ini x perlu lalui kesakitan itu..
xdela aku rasanya sampai sekarang,..
TP
tula kehidupan...kesakitan yang aku rasai tu la yg mngajar aku untuk lebih berhati2 tntngnya..
lebih brhati2 memilih pasangan hidup..
lebih mndalam menilai cinta dan syg seorg lelaki trhadap seorg wanita..
tuluskah mrka mnyintai aku,..
ikhlaskah mereka menerima aku seadanya,..?
jujurkah mereka bila brsama ku..?
setiakah mereka bile brjauhan dgn ku...?
itu semua mnjadi persoalan apbila seorng lelaki mngingn kan aku untuk mnjd teman hidupnya..
sebab itu jugak aku tidak brni mmberikan apa2 jaminan trhadap persoaln ini..
ini melibtakan hati dan perasaan manusia..
yg tidak tegar untuk aku sakiti dan disakiti...
trlalu sakit untuk lalui ini semua..
satu harapan aku disaat dan ketika ni hanya la dapat melupakan dy dgn sebaeknya dan tidak mempunyai ape2 perasaan trhadapnya lagi..
harap aku kuat untuk laluinya sebelum menemui  yg benar2 tulus,ikhlas,setia dan jujur trhadap diri ku ini...
aku bukan la manusia yg sempurna yg menginginkan pasangannya yg cukup sepurna..
aku hanya sekdar manusia kerdil yg hanya ingin dilindungi dgn kasih syg serta cinta yg tulus dan ikhlas..

sekian..palitan cerita dr hati yg lara..






No comments:

Post a Comment